FRÅGOR ELLER
FUNDERINGAR?
9 AUGUSTI 2025
På denna sidan hittar du kontaktpersoner som kan vara bra att hålla koll på om det är så att du har någonting du undrar över
Har du frågor, funderingar eller bara vill säga hej?
Vi älskar att höra från våra vänner och familj! Oavsett om du undrar över detaljer inför den stora dagen, har något roligt att dela med dig av, eller om du bara vill skicka ett hejjarop – tveka inte att höra av dig! Vi ser fram emot att höra från dig och svarar så snart vi kan! 😄💌
Toastmasters: Har du frågor kring festen, tal, spex och lekar. Då är det våra toastmasters du ska kontakta.
Brudpar: Kontakta oss om alla frågor som rör bröllopet, specialkost, resvägar eller annat.
IDA LÖVEBORN
Toastmaster
Ida är en charmig och välorganiserad partypingla som vet hur man skapar en festlig och avslappnad atmosfär. Med sin förmåga att hålla publiken engagerad och programmet på rätt spår, kommer Ida att säkerställa att varje ögonblick av kvällen blir minnesvärt.
EMMA GUNNARSSON
Toastmaster
Emma är en erfaren och sprudlande festfixare med en förmåga att få alla att känna sig välkomna. Med en naturlig känsla för humor och ett öga för detaljer, kommer Emma att se till att kvällens program flyter på smidigt och att varje talare får sin tid i rampljuset.
STINA & ROBERT
Brudparet
Vi är dagens brudpar och tillika värdar för denna fest. Har ni frågor kring specialkost, boende, resvägar eller annat är det bara att höra av er. Närmare bröllopet kanske vi överlåter ansvaret för mejlen till någon annan men vi lovar att ni kommer få svar på era frågor.
VILL DU HÅLLA TAL?
Vi tycker det är fantastiskt roligt om ni vill hålla ett tal eller dela med er av några minnesvärda ögonblick under bröllopet! För att hålla programmet flytande uppskattar vi om talet är runt 3 minuter långt. Självklart är det helt okej om ni har något längre planerat, som en lek eller ett spex – vi älskar kreativa inslag!
Om ni planerar att hålla tal, vill vi gärna att ni anmäler det till våra toastmasters. Detta är särskilt viktigt om ni behöver teknisk utrustning, som en projektor eller mikrofon, så att vi kan stämma av allt i förväg och säkerställa att det fungerar smidigt på dagen.
Vi ser fram emot att höra era härliga och kärleksfulla bidrag!
UNGEFÄRLIGA TIDER
Här är de ungefärliga tiderna under dagen, de kan komma att ändras men i grova drag är det dessa tider som gäller.
14.00 Vigsel
14.45 Kramar
15.15 Fri lek vid festlokalen
16.30 Brudparet anländer till festlokalen
18.00 Middag